Maak me trots Favo supermarkt!

route

Mijn favoriete supermarkt heeft een hele leuke actie. Ze bezorgen je boodschappen thuis voor maar 99 cent. Aangezien het al wat jaartjes terug is dat ik voor het laatst mij op mijn wenken heb laten bedienen en mijn schouder rust nodig heeft van dokterlief besluit ik maar eens van deze actie gretig gebruik te maken. Dan maar goed de voorraadkast spekken met zware dingen waar ik mij normaal gesproken een breuk aan til zo’n drie maal per week.

Ik log in op de bestelsite, ik besta nog, alleen mijn wachtwoord weet ik niet meer. Maar dat is geen probleem, die heb ik in een mum opnieuw ingesteld. Ik vind het lastig om op de juiste pagina terecht gekomen, maar al gauw vind ik de pagina met speciale aanbiedingen en klik er verschijnende aan. De voorraadkast is toch afgelopen weekend opgeruimd, ruimte zat dus. Vervolgens zoek ik verder naar mijn favoriete producten en dat valt mij zwaar. Virtueel shoppen is toch totaal anders dan hollen van pad naar pad, van product naar product. Mijn favo supermarkt ken ik als de binnenkant van mijn broekzak en stiekem wens ik een shopsysteem dat je je eigen supermarkt kan uitkiezen en er “doorheen kan lopen” met je muis zoals je werkelijk door de winkel loopt. Dan kan ik alles tenminste met 1 klik vinden. Plots, geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg, kom ik op een pagina met mijn gekochte producten. Kijk! Now we’re talking! En ik klik me suf, ondertussen al ruim €116,00 op de teller staand hebbende zie ik een melding staan. Twaalf producten zitten niet bij mijn bestelling. Ik krabbel achter mijn oor. Komt dat omdat ik even de was ben aan gaan zetten en is de verbinding toen weggevallen? En ik zoek naar uitleg, er stond immers niet bij de producten dat deze op waren dus ik snap het niet. Het blijkt dat de producten die ik heb uitgekozen niet beschikbaar zijn. Mijn meest gegeten brood en bananen, onze limonade en drinkpakjes en ons toiletpapier……ik kan het niet aan mijn lijstje toevoegen…wat nu?

Ik besluit om de boel dan maar niet tot in de keuken te laten bezorgen maar dan maar ready to go op te halen bij de grote super om de hoek. Daar verkopen ze tenminste al mijn gekozen producten wel. Maar ook nu krijg ik de producten niet aan mijn bestellijst toegevoegd.

Komt het er nou op neer dat ik én door de winkel moet om boodschappen te doen én daarna of via ready to go de boel op te halen of naar huis te rijden met mijn boodschappen om daar mijn overige boodschappen in ontvangst te nemen? Totaal onlogisch dus ik besluit de klantenservice te mailen met mijn bevinding en vraag. Na verzending krijg ik een foutmelding met iets over browser sluiten ofzo. Ik vraag mij af of mijn mail wel is aangekomen en wanneer ik deze vraag wil mailen klinkt het geluid van binnenkomende mail. Wanneer ik deze bevestigingsmail lees staat er dat ik binnen een week antwoord kan verwachten. Dat schiet natuurlijk ook niet op. De actie duurt maar tot zaterdag, daarna betaal ik weer de hoofdprijs voor bezorgen en middels deze actie was het nou juist leuk om uit te proberen of het voor herhaling vatbaar is. Ik besluit een verzoek om spoedig antwoord erachteraan te knallen. Weer veschijnt de foutmelding gevolgd door het geluid van ontvanegn mail. Ik wacht af, kan ik zaterdag thuisblijven of kan ik ready to go….of geen van beide? Kom op Favo supermarkt, maak me trots!

Be Sociable, Share!

(616 x gelezen)

Deze Blog is geplaatst op dinsdag, 1 april 2014 om 22:36 en is opgeslagen in algemeen, huishouden.